Hyrje
Kuadri ligjor rregullator
Tekstet e plota
“Bazuar në nenin 7 të ligjit nr. 119/2014 “Për të drejtën e informimit” (në vijim “LDI”), Autoriteti Publik (në vijim “AP”) duhet të publikojë Programin e Transparencës (në vijim “PT”) të miratuar nga Komisioneri për të Drejtën e Informimit dhe Mbrojtjen e të Dhënave Personale (në vijim “Komisioneri”). AP duhet të publikoj informacion sipas veprimtarisë së tij funksionale si dhe të rishikoj e përditësoj PT në çdo rast të ndryshimit të aktivitetit institucional, kuadrit ligjor rregullator apo çdo elementi tjetër që ka lidhje me transparencën proaktive.
Në PT janë të specifikuara kategoritë e informacionit të detyrueshëm për t’u bërë publik. Informacioni publik pa kërkesë duhet të jetë: i plotë, i saktë, i përditësuar, i thjeshtë në konsultim, i kuptueshëm, lehtësisht i aksesueshëm dhe i pajtueshëm me dokumentet origjinale në posedim të A.P. Gjithashtu, përpara publikimit të informacionit AP duhet të vlerësojë nësë ka ndonjë kufizim ligjor për publikim.
Aktet që përmbajnë rregulla, norma apo kufizime të të drejtave dhe lirive themelore të individit, si dhe me efekt të drejtpërdrejtë për ta, bëhen publike me anë të afishimit apo postimit në faqen zyrtare të internetit, brenda 48 orëve prej miratimit të aktit nga AP.
Në programin e transparencës janë të specifikuara kategoritë e informacionit të detyrueshëm për t’u bërë publik, mënyra e publikimit, si dhe parashikimet ligjore prej të cilave lind detyrimi për publikim. Në publikimin e informacionit, AP duhet të mbajnë parasysh interesin e publikut si dhe të mundësojnë aksesimin lehtësisht në informacionin publik.”
- Struktura organizative/Organigram
- Struktura e pagave
- Funksionet dhe detyrat e APP
- Monitorimi i Shpenzimeve
- Programi buxhetor ne vite
- CV-të dhe pagat e nënpunësve që janë subjekt deklarimi sipas ligjit, përfshirë dhe anëtarët e kabinetit të titullarit të APP, përshkrim të procedurës së zgjedhjes, kompetencat dhe detyrat e tyre
- Procedura që ndjekin funksionarët e lartë të APP për të marrë vendime
- Procedurat dhe mekanizmat për të bërë kërkesë dhe ankesë që lidhen me veprimet ose mosveprimet e APP (Përfshirë adresën postare/elektronike për depozitimin e kërkesave dhe ankesave- Afatet dhe mënyrën e kthimit të përgjigjeve) -> info@app.gov.al
- Legjislacion ndërkombëtar
- Legjislacion kombëtar
- Akte nënligjore
- Rregullore
- Kodi i sjelljes
- Aktet që përmbajnë rregulla, norma apo kufizime të të drejtave dhe lirive themelore të individit
- Strategji
- Raport vjetor
- Manuale/dokument politikash, që ka lidhje me funksionet e APP dhe që prek publikun
- Koordinatori/Emri mbiemri
- info.app@app.gov.al
- Nr. i gjelbër
- Tel: 04-22-77-514
- Adresa: Bulevardi “Dëshmorët e Kombit”, pranë Këshillit të Ministrave, Tiranë
- Orari: E hënë – E enjte 08:00 - 16:30; E premte 08:00 - 14:00
- Format kërkese / Shpjeguese (Hapat që duhet të ndiqen për të bërë një kërkesë për informim)
- Format ankese / Shpjeguese (Procedura e ankimit tek Komisioneri)
- Rezolutë e Kuvendit të Shqipërisë (nuk ka të tillë)
- Planet strategjike të punës
- Raporte monitorimi/auditimi (p.sh: KLSH)
- Dokumente të tjera që përmbajnë tregues të performancës së APP
- Buxheti, plani i shpenzimeve për vitin financiar në vijim dhe vitet e kaluara
- Raport vjetor për zbatimin e buxhetit dhe anekset
- Donacione, sponsorizime
- Dokumente që tregojnë gjendjen e shlyerjes së detyrimeve nga subjektet e licencuara
Shënim: Në ato raste kur autoriteti publik vetëfinancohet nga tarifat e licencave ose çdo formë tjetër e financimit të drejtpërdrejtë nga subjektet e rregulluara prej tij, bëhen publike edhe dokumentet që tregojnë gjendjen e shlyerjes së detyrimeve nga subjektet e licencuara.
Lista e Shërbimeve* që ofron AP, përfshirë
- tarifat përkatëse (nëse ka) - nuk ofrohet ky sherbim
- formular aplikimi - nuk ofrohet ky sherbim
- afati kohor - nuk ofrohet ky sherbim
- procedurë ankimimi - nuk ofrohet ky sherbim
- standardet për cilësinë e shërbimit - nuk ofrohet ky sherbim
Shënim: Lëshim dokumentacioni/Leje/Licenca/Autorizime etj.
- Njoftimi dhe konsultimi publik (Linku)
- Komente/Rekomandime/Opinione të palëve të interesuara/grupe interesi
- Shqyrtimi i komenteve dhe rekomandimeve
- Raportet vjetore për transparencën në procesin e vendimmarrjes
- Emër mbiemër të koordinatorit për konsultimin publik, adresë postare/elektronike - Geri Pilaca (info@app.gov.al)
- Lista e dokumenteve që administrohen nga APP me afatet e ruajtjes
- Formën e dokumenteve/informacioneve (elektronik, kopje fizike, audio, video, foto)
- Regjistri i Kërkesave dhe përgjigjeve i përditësuar (sipas Modelit të Regjistrit të miratuar nga Komisioneri)
- Kërkesat dhe përgjigjet (të linkuara për APP që nuk kanë instaluar portalin Pyet Shtetin/Portali Pyet Shtetin i përditësuar me kërkesat dhe përgjigjet
- Ndihma shoqërore/subvencioneve të dhëna nga APP - nuk ofrohet ky sherbim
- Kategoritë dhe format e ndihmës shoqërore/subvencioneve - nuk ofrohet ky sherbim
- Procedura për të përfituar ndihmën shoqërore/subvencionet dhe dokumentacioni përkatës për aplikim
- Procedura e ankimimit - nuk ofrohet ky sherbim
- Njoftime të ndryshme
- Njoftime për procedurat e rekrutimit/pranimit në shërbim civil
- Raporte
- Publikime
- Statistika
- Projekte
- Bashkëpunime etj.
Shënim: APP vlerëson publikimin duke patur parasysh kërkesat që merr më shpesh.